lørdag, februar 23, 2008

Afstemning opgave 3 + 4 !!

Kl. 13.30 her over middag har jeg gennemgået alle modtagne emails til multiscrap@hobby.dk og alle der har skrevet mails skulle nu have fået besked og evt. manglende er uploadet til flickr.

Jeg er alene hjemme med Tobias her i eftermiddag, så jeg måtte lige lokke ham med at vi kunne gå op og købe en is og så kunne han spise den imens jeg tjekkede mail i butikken, det tog nu lidt længere tid end hans is spiseri og så var det jo godt at der var nogen der var ved at vaske bil i vaskehallen og så fik han tid til at gå med at kigge på det.

Afstemningen kommer til at foregå efter samme princip som sidst.

1 stemme pr. deltager i SQ 2008 til hver opgave.

Giv Jer god tid til at kigge dem alle sammen igennem og send så 1 mail med begge dine stemmer således:

Opgave 3: "titel på LO"
Opgave 4: "titel på LO"

Stemmerne sendes som tidligere til multiscrap@hobby.dk

Jeg skal have Jeres stemmer senest søndag aften kl. 23.59, og tæller så stemmer op på mandag hvor vinderne også vil blive annonceret sammen med opgave 5 !!

Men om nogen lige mangler lidt scrappe inspiration her i week-enden så er her en idé:

Klip 3 cirkler med ca ½ cm. i forskel på diameteren - du kan bruge karton som vist her eller nogle flotte mønster papirer. Find så symaskinen frem og sy 4 gange tværs over cirklerne så de bliver opdelt i 8 felter. Til slut klipper du midt op i hvert af de 8 felter og bukker kanterne lidt op. Midten kan pyntes med en knap, brads, lidt pling-bling eller lign.
Om du laver nogen, så link gerne til dit bidrag her i kommentar feltet.
God fornøjelse.




Billedet er taget på CHA messen hos DCWV - jeg tror at mønster papiret er fra deres nye "Blossoms & butterflies" serie som kommer i butikkerne i begyndelsen af marts '08 + at de kommer med 2 nye karton blokke: Pastel og Juvel farvet.....

4 kommentarer:

Gitte Grønfeldt sagde ...

Wow, siger jeg bare - de blomster er altså superfede, så dem bliver jeg da nødt til at prøve at lave selv :-D

Ditte sagde ...

Haps... Så I lynet?
Det var bare mig der snuppede den herlige blomsteride

Heidi Jensen sagde ...

Ja ja, ser allerede for mig at Kirsten Gro sidder nu og lave et par tusinde....

lam sagde ...

super lækker inspiration. de skal da afprøves en dag