torsdag, marts 13, 2008

Afstemning - Opgave 5

OBS: DER GIVES FØRST POINTS TIL ALLE DELTAGER NÅR VINDEREN ER FUNDET - DET LETTER MIT ARBEJDE, SÅ BEHØVER JEG KUN AT GÅ LISTEN IGENNEM 1 GANG :-)

Så har de sidste meldt tilbage og alle skulle have haft en god chance for at sikre sig at deres LO bidrag er med.

Alle deltager i SQ 2008 har 1 stemme, også Jer som ikke har et bidrag med :-)
Kig bidragene godt igennem og stem på din favorit.

Vær meget nøjagtige når I sender navnet på Jeres favorit - der er flere bidrag der har næsten enslydende navne.

OBS: Denne gang skal du sende din stemme til: iben.lykke@fasttvnet.dk da jeg om et øjeblik tager min butiks computer mm. med til messe i Vissenbjerg hallerne i week-enden.

Jeg skal have din stemme senest fredag kl. 20.00 - vinderen bekendtgøres så snart jeg har fået talt alle stemmer sammen (hvilket jeg vil forsøge at gøre fredag aften - sådan ca. engang efter X-factor....)

Og til alle Jer der har været en tur tilbage ad mindernes vej, så kommer der lige endnu et dejligt 80'er hit:

8 kommentarer:

Kirsten Gro sagde ...

Nu ved jeg ikke om pointlisten er opdateret? Hvis opgave 5 er med, så mangler jeg altså 10 point. Jeg har deltaget (godkendt) i opgave 1+2+3+5

Charlotte sagde ...

Jeg er altså rigtigt ked af at mit bidrag ikke er med! Jeg skrev også i forrige indlæg her på bloggen (fra min arbejdsplads....!!) - og der blev ikke svaret - Mit bidrag ER lavet og ER afsendt i søndags. Hvad er der sket - hvorfor er det ikke med her??

Majer sagde ...

Tak for en god video-oplevelse. Kender sangen til hudløshed, men havde en oplevelse af, at det var første gang jeg så videoen. Pyha hvor er de bare alle unge og se på... *LOL*...

Kreateten sagde ...

Hihihi - a trip down memory lane!

Tror denne sang var en af de første jeg kunne "i hovedet", den første var vist "vi er røde, vi er hvide" eller "resepten". Takker for videoen!

MULTISCRAP sagde ...

Charlotte - jeg har gennemgået mine mails og kan ikke se nogen fra dig !! ØV
Prøv at sende den igen, dvs. gensende så jeg kan se dato og klokkeslet du har sendt den.

Iben

MULTISCRAP sagde ...

Nu har jeg også gennemgået slettede mails og der er den heller ikke - og jeg er ikke så dygtig til det sletteri, så der er ikke slettet/slettet mail i 1 md...

Heidi Jensen sagde ...

Sikke en dejlig sang, og hvor kommer der mange minder frem.
Jeg havde ( har endnu ) en gammofon med repeat knap... så den fik ikke for lidt med Afrika i en uendelighed.
Selv hende på 96 år der boede overfor os unge kunne næsten sange til sidst.
Det er helt uhyggeligt hvor unge de alle ser ud på denne video.
Nogen er blevet bedre med årene.

fie & Co sagde ...

Sikke dejligt og gense/høre denne sang... Ja, den sad/sidder virkelig på nethinden, men trods det bliver man ikke træt af den som med så mange andre.
Tak for et fantastisk gensyn Iben;0) Michael Falck var mit kæmpe idol.