tirsdag, august 31, 2010

Doily Mania - dag 5

Man kan jo bruge sine Doilys som små enkelte "kunstværker" - unikke som de er, som pynt på LO's, æsker, kort, glas mm, men hele den oprindelige idé var at samle 16 små doilys monteret på 3x3" papir i en fælles ramme.

Herunder kan I se mit første forsøg med et 16 stks. Doily billede. Jeg ved ikke med Jer, men sådan en papir elsker som jeg bliver nærmest lykkelig af sådan et billede.



Enkelt fotos af de små kreationer følger de næste par dage....

Og så måtte jeg da lige finde på et slogan til min og vist også mange andre danske scrapperes nye dille:



Du er meget velkommen til at kopiere billedet og smide det på din egen blog :-)

Iben

8 kommentarer:

calmlund sagde ...

Nææ den første der kan skrive kommentar i dag ;-) Ser fantastisk ud at samle sådan 16 små doilies. (eller hvad de nu hedder i flertal :-))

Brit sagde ...

Det ser dæl'me godt ud....

Mette Hvistendal sagde ...

super flot, smukt, jeg går og overvejer at lave det til mit køkken

Karina Beck sagde ...

Rålækre doileys og godt slogan ; ) : )

Linda sagde ...

De er bare så fine - der går ikke længe så hopper jeg ud i det.

Jette / ma11edina sagde ...

Smukt!!! Ser virkeligt godt ud, lækre doilys :))

Betina Olesen sagde ...

LOL.... sikke et skønt slogan,... ja, så er der jo ingen undskyldnin for ikke at komme igang...

Hvor ser det godt ud, når de alle er sat op ved siden af hinanden...

Helle Sahl sagde ...

Hvor er de smukke sammen.