søndag, november 28, 2010

Slip tråden løs - dag 7

Hjemme med halv sløj dreng - føler mig egentlig heller ikke helt frisk selv.

Måske det er den der nye bacille jeg har fået, nej, det er ikke scrap bacillen.

- efter vores sponsor kort dag har jeg simpelthen ikke kunnet stoppe med at lave kort igen - Tror nok at det er blevet til en 73 stykker på 14 dage !!!

Jeg har ellers hele tiden sagt at kort, det kan jeg ikke finde ud af - nej, scrappe det ved man hvad er.... Hmmmm.

Nå, men lidt inspiration skulle I jo også have idag - kameraet er bare død for batteri og der går vist lige et par timer inden der er strøm nok på.

Men tanken idag var at vise Jer hvad forskellige farver sytråd i maskinen kan gøre.
Igår så I Annettes flotte Jule LO med massere af rød tråd. Og det kan faktisk give nogle rigtig fine kontraster at bruge en tråd i en anden farve end papiret.

Så uden billede eller noget - dagens udfordring er at finde symaskinen frem og alt dit tråd og så prøve dig frem - både med forskellige tråd farver + sting typer.

Slip tråden løs..........

Iben

2 kommentarer:

Dorit sagde ...

God bedring - og ja, jeg vil prøve nogle forskellige farver og sting, men måske jeg ik' når det i dag...

Betina Olesen sagde ...

Også god bedring til jer begge herfra... ja, min maskine og tråd er såmænd fremme, problemet er at mit sybord står ovenpå... hmmm... luksus problem... ,-)