fredag, november 26, 2010

Slip tråden løs - dag 5....

I Oktober måned skulle vi til bryllup + reception hos 2 svenske venner - og et kort skulle de da have - og der skulle være plads til penge indeni - Svenske selvfølgelig !

På forsiden er der syet med brun dmc garn rund i kanten. Jeg syntes at det giver en fin varm følelse til kortet :-)

Indeni er der plads til et kreditkort/nøgle kort til Hilton ( de ønskede sig et tilskud til en bryllupsrejse, og jeg havde "tilfældigvis" lige sådan et kort liggende ) + evt. penge.

Papiret er igen Pink Plum Paper kit fra Crate.







Husk at en kommentar + link til "Slip tråden løs" fra din blog giver et lod i trækningen om en inspirerende sy pakke.

Iben

3 kommentarer:

MULTISCRAP sagde ...

Beklager den dårlige billed kvalitet - det var virkelig gråvejr den dag jeg tog billederne og ja, jeg kan ligesom ikke tage dem om nu - kortet er jo givet væk......

Dorit sagde ...

- Du kan lysne dem i Picasa f.eks.
Jeg vil også prøve at sy med tykkere garn nu en symaskinen kan tage :=D
Ellers fint og romantisk kort med lækkert indhold !

Betina Olesen sagde ...

Ja, jeg får ikke syet i hånden, overhovedet... er absolut kun til maskine... men ellers et sødt kort...