torsdag, december 09, 2010

Ikke til at stoppe .....

Nu er det næsten en måned siden vi afholdt vores fælles sponsor kort arrangement for Cancerkort og Operation Skriv Hjem. Jeg har aldrig været den store kortmager selv. Skulle vi til en fødselsdag eller lignende prøvede jeg altid at få børnene til at lave kortene ..... Nå, men til vores sponsor kort dag havde jeg bestemt mig for at med så godt selskab så måtte det da kunne lade sig gøre at sætte sig ned og lave et par kort.....




Det blev så til 15 kort - her ser I et par stykker af dem.




Og siden d. 13 November er det så blevet til en 100 kort mere - jeg kan slet ikke stoppe igen :-)

Så mon ikke der kommer lidt flere kort her på bloggen i fremtiden ?
Jeg tror det bestemt.

Solen skinner så herligt her i Odense idag - og med sneen der ligger på de røde tegl tage og den blå himmel - ja så er det et smukt syn !

Iben

Ingen kommentarer: