onsdag, januar 05, 2011

1 og 2 og 3 og 4 og ......................

Allerførst: GODT NYTÅR

Håber at I alle er kommet godt igang med det ?

Her i butikken står den på status......

122.000 varer - hmmmmmm, det tager sin tid.

Så hvis du trænger til at øve dig i at tælle til 10, 20 eller mere så kig bare forbi, der er helt sikkert en lille bunke til dig at tælle - ha ha ha.

Hækken ind til HCA museet har mistet ca. 1½ meter i højden, så nu er der lige pludselig mere lys og luft den vej - men som Nille var så sød at pointere igår, så har vi også mistet noget at "lydmuren" der dæmper sangen fra HCA spillet 3 gange dagligt i 3 mdr.......

Nå, det er der jo laaaaaaang tid til.

Glæder mig over at det er " i år" at vi får vores Elisabeth hjem igen og jeg tæller dagene til jeg skal hente hende....

Slut med oversprings handlinger - tilbage til optællingen.

Iben

4 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Det siges at arbejde er sundt......tænk på det. LOL.

Og så synes jeg da, I er heldige med HCA spillene. Tænk på at mænd og børn bliver sendt over i parken og se gratis forestilling, mens mor shopper hos jer.
Der er da ikke andre scrapbutikker, der kan levere den underholdning !!
Siger jeg, der har prøvet det - og regner med at gøre det igen. Hihi.

Denne historie var bare ment som en lille trøst til jer, der må leve med det 3 x dgl. i 3 mdr.
Så blev jeg nok også træt af det.....
Og så god arbejdslyst med tællearbejdet.
Godt nytår til alle hos Multiscrap.

MULTISCRAP sagde ...

@ aja: Det er faktisk også sjovt at gøre status - på den måde at det er lidt ligesom når man rydder grundigt op på sit scrapværelse - man får øje på en masse "nye" ting som man slet ikke kunne huske at man havde - og så kommer ideérne.
Så nu mangler jeg bare tid til at bruge dem ...
Det kommer nok.
Apropos HCA spillet - ja, så har du da helt ret i at det er fantastisk underholdning - jeg kunne sikkert godt hoppe ind som vikar hvis en af dem var syg en dag - kan det efterhånden udenad..

Dorit sagde ...

Godt Nyt År i Multiscrap. Jeg elsker at være med til status, men synes jo nok der er lidt langt, og så i dette føre... må have en kane, så kommer jeg.
3 måneder med de samme replikker... det må lige som at være sælger hos BR-legetøj ;-)
Tak for sysættet iøvrigt, der var lækre sager i !

Charlie sagde ...

Godt nytår og TAK for pakken. Lige det job du tilbyder med at tælle er jeg nok ikke den bedste til at deltage i - du skulle se ent SHOW når jeg tæller kort og fordeler i kasser til OSH. Jeg har ellers mange kvalifikationer - men TAL er ikke min stærke side - men ellers lyder det meget sjovt sådan at røre ved alle tingene IRL.