onsdag, februar 16, 2011

Tak for dansen

Efter mange og lange overvejelser er vi nået frem til den erkendelse, at det rigtige for os lige nu, vil være at afvikle Multiscrap.......




Det kommer ikke til at ske hu hej hurtigt - tidshorisonten hedder midt/slut maj måned 2011.



I første omgang tilbyder vi 25 % rabat på alle varer fra 23/2 til 31/3 2011



Vi deltager IKKE på Convention.



Næsten 7 år bliver det til - år som vi for alt i verden ikke har villet undvære. Oplevelser ud over det sædvanlige. Indkøbsture og kurser i USA, mange dejlige messer herhjemme og i Sverige. Kunder der er blevet gode venner.

Og muligheden for at arbejde med det man brænder for



Nu vil vi glæde os over alt dette og se frem til at kunne vende energien indad i familien.



Skulle der sidde en ildsjæl derude et sted som altid har drømt om at få egen scrapbutik så er det NU !

Eller skulle du have ønsker om at købe hele eller dele af vores produkter/inventar/firma - så sig til hurtigst muligt.



Iben og Henrik Højholdt

http://www.multiscrap.dk/

PS. alle kurser mm. vil forløbe som planlagt !



10 kommentarer:

HenrietteH sagde ...

Nej, hvor er jeg bare ked af at høre det... men vil ønske held og lykke fremover... og tak for god betjening gennem årene...

Dorit sagde ...

Det er jeg meget ked af at høre, men jeg vil sige: du/I har gjort et kæmpearbejde for scrapningens fremme ved at være på forkant med de nye trends og med at arrangere alle mulige scraptræf, hvor vi kunne møde hinanden og lade os gensidigt inspirere, alt det kommer jeg til at savne, for det har været rigtig fedt at ha' sådan en butik/ildsjæl her på Fyn !
Tak for dansen og hav det vel fremover !!
- Nu tænker jeg lige tilbage på starten og kurset i AOF september 2004, hvor jeg fik min nye hobby... snøft og hulk :-((
Hilsen Dorit

Made By Dorthe sagde ...

Nej nej nej Iben, det er da forfærdelig for os kunder, MEN jeg har stor respekt for jeres beslutning og ønsker hele familien HELD OG LYKKE fremover - TAK FOR DENNE GANG.
Knus fra
Dorthe :)

Charlotte Ravn sagde ...

Det er jeg ked af at høre Iben! Held og lykke frmover, håber vi får dig at se til diverse scraparrangementer og tak for mange hyggelige timer i Multiscrap!

Annette / aka sagde ...

Det er virkelig trist - for os. Det hjælper vel ikke at protestere.
Jeg håber, I bliver glade for beslutningen, og held og lykke videre frem.

Cowgirl sagde ...

WHAT...der blev lige smidt en bombe...HJÆLP var min anden tanke, hvor skal jeg nu handle. Jeg hader at handle på nettet...og nu sidder jeg så og tænker ØV både for os og for jer. Alt det flotte arbejde du/I har lagt i den butik og alle de sjove scraparrangementer. Takker for alt det du/I har givet os scrappere og så Held og Lykke fremover til jer begge.KNUS

Charlie sagde ...

Stor respekt for beslutningen men ked af at Odense nu mister en af sine attraktioner. Og selvfølgelig STOR tak for din hjælp og støtte til OSH. Jeg går jo ikke så langt tilbage som Dorit når det gælder din butik - men kan da huske mit første besøg hos Henrik ude i den gamle butik. Ha' det godt og pas på jer!

fie & Co sagde ...

Ja ligesom alle de andre sidder man i næsten chok tilstand!! Jeg tænker...-Nej ikke Iben, ikke Multiscrap. For mig er det ligesom også der det helt er opstået og jeg var så sikker på, at i ville bare altid være der... Øv, øv.

Dertil skal det også siges, at jeg har stor respekt til din og ikke mindst jeres beslutning og jeg håber vi fortsat mødes og snakkes ved;0)

Knuser og mange tanker fra Hjørring

Anonym sagde ...

Øv øv - din butik bliver savnet.

Held og lykke fremover.

morkreativ sagde ...

Som de andre tænker jeg NEJ. Men du har vel din grund til det. I vil blive savnet. Elskede at komme i jeres butik, og handle i butikken på nettet.
GOD VIND