tirsdag, marts 22, 2011

Put a bird on it....

Hold da helt op hvor jeg hyggede mig til Convention....
Uden butikken med var der jo både tid til at hygge mig med Sally som jeg fulgtes med, shoppe, gå på kursus og så shoppe en lille smule mere ( bare en lille smule............... :-)

Jeg købte bla. skabelonen til denne søde ugle - nogen af Jer ved nok jeg har en svaghed for dem.



Jeg har brugt nogle rester af gl. DCWV karton til de forskellige dele og lavet falske syninger med en hvid gel pen. Uglen er monteret på et AC kort med matchende tyrkis kuvert.
Jeg havde egentlig lavet 4 forskellige, men nu får I altså kun denne at se idag.
Billedet er ikke super godt, scannet og kortet ligger i en klar pose....

Men så får I denne underskønne video med i købet:



Hvad har du sat en fugl på for nyligt ?

Iben

1 kommentar:

Dorit sagde ...

Ja, det har jeg, på mit sidste LO, og min blog i det hele taget er p.t. prydet med fugle...har også en svaghed for ugler i alle afskygninger. Jeg bruger vist mere fugle end blomster på mine LOs.
Pudsigt med Convention, jeg så hverken dig eller Sally, på en hel dag !! I må have gemt jer godt.