fredag, maj 06, 2011

Design team udfordring...

Til vores sidste designer dag havde Anette givet os en udfordring.
Brug kun sort, hvid, grå ( sølv ) og pink til et LO eller kort.

Jeg har lavet dette LO til udfordringen:

Hvis nogen skulle være i tvivl så er det min datter Benedikte til venstre på billedet !!

Papirer er fra Best creations, GCD studios og Prima.
Pynt/bogstaver fra Prima og American Crafts.
Der var oprindeligt en stor knapblomst oven på sølv "3" tallet, men
mystisk nok er den forsvundet inden jeg nåede at fotografere Lo'et....

Nu vil jeg glæde mig over solen der skinner, udsigten til dejlig mad
og massere af gode grin i Klub H i aften
+ en hel dags scrap og hygge på Friskolen i Gislev imorgen :-)

God week-end til dig og dine.

Iben




2 kommentarer:

Dorit sagde ...

De farver er også rigtig gode sammen... ses i morgen :-))

morkreativ sagde ...

Super flot.... Den opgave må jeg prøve en daggg.. Og som din datter ligner sin mor :-)