onsdag, januar 09, 2008

Det går jo fint !

Så er de første bidrag til Opgave 1 begyndt at komme i min indbakke - og det ser godt ud !!

Jeg håber at I alle har sjov med at lave Jeres opgaver.

Jeg har en stor notes bog i min taske hvor jeg har skrevet ideér op til de næste 30 udfordringer - så I kan bare vente Jer ;O) LOL

Det er også super inspirerende at få så mange link til nye kreative blogs.

Jeg har planer om at lave en stor Inspirations tavle ved mit scrapbord hvor jeg kan sætte udklip, skitser og farveprøver op.

Er der mon nogen af Jer der har erfaringer med det.

Jeg tænkte mig en massonit plade med noget neutralt stof ?

20 kommentarer:

Anonym sagde ...

jeg tror mine forældre havde sådan noget i stuen da jeg var lille, til at hænge forskellige ting op, LOL!!!
men det lyder som en rigtig god ide, til at blive inspireret af ;)

Anne sagde ...

Er der noget fast om, hvor tit og hvornår der kommer ny udfordring eller er det bare når du har tid og lyst?

Jette / ma11edina sagde ...

Det fungerer meget fint med en massonitplade, og det ser super godt ud med noget lækkert stof på. Har en kæmpe sort/hvid 3 delt på kontoret på arbejde, og det både pynter og er praktisk :-D

MULTISCRAP sagde ...

Hele ideén med Den STORE udfordring 2008 har fra min side været at man HELE TIDEN skal udfordres på kreativiteten, og det vil sige at så snart denne opgave er overstået, så er jeg klar med en ny.
Jeg vil ikke lægge mig fast på nogen bestemte dage - da der er mange ting det skal passes ind omkring.
Messer, udlandsrejser, ferie mm.
Det allervigtigste for mig er også at det er sjovt undervejs...

Dorit sagde ...

Vil gerne bede om 10-14 dage til hver udfordring... vi er jo nogen der bruger en stor del af vores fritid på at være uden for hjemmet, og man kan jo ikke sidde og scrappe på jobbet, desværre !!
Og 30 udfordringer på et år, det er da i sig selv en udfordring, håber det er en spøg !!

Netti sagde ...

Hej Iben.
Jeg kom til at give dig den forkerte mailadresse.
Jeg håber at jeg kan ændre det.

det skal IKKE være netti1@mail.dk

Det skal være:
anettemadsen@ny-post.dk

Håber jeg kan når at ændre den? Vil du skrive om det er okay?

Hilsen
Anette

lam sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
lam sagde ...

ja jeg slettede lige mit første indlæg,der var for mange tastefejl i det.

en massonitplade som inspirationstavle er en rigtig god ide og fungere fint. Jeg har selv sådan en i mit scraprum.....det eneste der endnu ikke fungere for mig er, at jeg har tildens til at sætte for meget på den, så jeg ikke kan se hvad der er, men jrg arbejder på ideen....*LOL*
Jeg synes 30 udfordringer lyder rigtig spændende og jeg er opsat på at deltage i alle 30, så må vi jo se om jeg kan overholde det.

Anonym sagde ...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.

MULTISCRAP sagde ...

Ang. hvor mange opgaver der kommer til at komme i løbet af 2008, så har jeg som tidligere skrevet ikke lagt mig fast på noget bestemt antal.

Jeg vil gerne have at den igangværende opgave er afsluttet med afstemning og det hele inden den næste sættes igang.

Med Dorits ønske om 10 - 14 dage til hver opgave så vil det jo også ca. blive en 25 - 30 opgaver man vil kunne nå på et år.

Nu må vi se hvordan det forløber - dette er jo det første år !!

Og vi skulle jo også gerne kunne kåre en Queen of scrapbooking i 2009, 2010, 2011 osv.

Cowgirl sagde ...

En blød masonitplade med stof udenpå er mageløs - jeg har en kæmpe en i køkkenet. Derudover har jeg en stor hvid flamingoplade som jeg bruger til patchwork. Heri bliver der sat små stoflapper med nipsenåle (kan flyttes rundt med til det rigtige mønster byder sig). jeg håber du finder dig den rette løsning.

Peggy-Sue sagde ...

HJÆLP

Jeg får altså min mail retur med udfordringen fordi mailboksen er fuld:(
Hvad gør jeg?
PEggy-Sue

MULTISCRAP sagde ...

Hej Peggy-sue,

Sender du til multiscrap@hobby.dk ??

Jeg har aldrig oplevet før at mailboksen er fuld - men måske er det fordi der er sendt så mange store billedfiler ?

Kan ikke gøre noget ved det før end imorgen.

Send evt. en kopi til ibenlykke@fastnettv.dk eller prøv igen imorgen efter 9 om det er muligt.

Jeg finder en anden løsning til næste aflevering af opgaver - arbejder på sagen allerede....

Anne Thormose sagde ...

Jeg får også hele tiden mailen retur med samme fejlmelding som Peggy-Sue. Prøver igen i morgen.

Anne Thormose sagde ...

Hej Iben,

Mailadressen: ibenlykke@fastnettv.dk kan jeg heller ikke få til at virke. Der kommer en meddelselse op om, at modtageren afviser beskeden. ;o(

Dorit sagde ...

Ja, det er noget skidt, jeg kan heller ikke få min af sted !

yvonne sagde ...

jeg har også lige prøvet at sende mit bidrag til begge adresser, men ingen af dem virkede. Og da jeg jo er på arbejde imorgen kl 9, håber jeg du udsætter afleveringen, så det arbejdende folk også kan være med.

Kirsten Gro sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Kirsten Gro sagde ...

Det er mig der lige har slettet min kommentar, den var lidt uforståelig. Nu vi ikke kan sende til dig, håber jeg da at du udsætter sidste frist. Jeg er nemlig på arbejde i morgen formiddag og er først hjemme ved 17 tiden.

Kirsten sagde ...

Jeg har også forsøgt 3 gange :-/