torsdag, februar 28, 2008

Flere CHA billeder...

Her får I lige lidt flere billeder fra CHA messen.

Imens jeg stod og handlede hos en af standene, så lyder det pludselig på klingende fynsk: " der er nogen der taler ligesom de gør på min fødeø" - og der stod så Helle som der var en artikel om i det sidste nummer af My Scrap Corner - super sød og sjov pige:



Og her kommer så lige et glimt af NOGET af alt det nye fra DCWV:

2 helt nye serier med 24 mønster kartoner i hver. En til drenge og en til piger.
Igen er der glitter, embossing mm. på det ½ af papirerne. Her er det mest nuttede fugle papir jeg nogensinde har set - ikke kun til babyer....




12x12" blok + matstacks med rejse tema - super lækre...




Ny papirserie med hunde/katte tema - alle hjerter på kortet er med glossy tryk !!





Karton blokke med scalloped/ric-rac edges - uh, uh, uh :-)





"Blossoms & butterflies" - smukt mønster karton m. glitter, embossing, folietryk !





Ja, og så har vi jo allerede fået de første CHA nyheder i butikken - det papir fra Graphic 45 er bare så skøøøøønt og ret så populært må man sige. Stilen er vintage/klassisk og alligevel ikke som noget man har set før.

4 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Hvor sjovt at du mødte Helle! :-) Og sikke fine billeder af alt det lækre fra "over there".
Scalloped edge cardstocken vil jeg da gerne eje! ;-)

Anonym sagde ...

Sjovt at du stødte ind i Helle, håber hun fik købt en masse guf til sin nye butik.
Kan du sige noget mere om hvilke vare du har bestilt på CHA og hvornår de kommer til DK?

Kirsten sagde ...

Uha, den "Travel" serie vil jeg sørme gerne have fingre i....
Håber du har købet noget af
den. :-)

MULTISCRAP sagde ...

Jeps, Kirsten - jeg har bestilt både store og små blokke med det nye skønne "Travel" papir !!