lørdag, marts 01, 2008

Hvad har jeg bestilt på CHA - tja, det er jo et rigtig godt spørgsmål. Jeg har allerede afsløret nyt fra Tim Holtz, American Crafts mm.

Et helt nyt firma vi har taget ind er TATTERED ANGELS, og jeg glæder mig så meget til at vise/demonstrere deres fantastiske produkter til Scrap Convention i Ryslinge !! De laver glimmer spray i mere end 40 forskellige farver - og man kan bruge det til sååååå meget forskelligt.







Som det kan ses på de forskellige eksempler så kan det bruges til utroligt mange ting og med de nye chipboards + templates, ja så er der meget at lege med.

2 kommentarer:

Majer sagde ...

Waow hvor ser det spændende ud. Jeg er normalt ikke til sådan noget glimmerværk, men man bliver jo nødt til at følge med moden, så jeg glæder mig til at se det i Ryslinge :-)

Anonym sagde ...

Jeg er rigtig glade for mine glimmer sprays - De er syper flotte!!!