mandag, april 28, 2008

Puds de positive briller !!


De sidste par måneder har jeg - efter eget valg og lyst - brugt rigtig, rigtig mange timer på Scrapbook Queen 2008 udfordringerne.

Og det har jeg lyst til at blive ved med !!

Men, jeg har ikke lyst til at blive ved med at høre på alt den fnidder, fnadder, brokkeri og hvisken og tisken i krogene :-(

Jeg laver udfordringerne som jeg nu har lyst til - alle har frivilligt meldt sig til - ingen har betalt en smule for at være med !!

Prøv i andledning af det fantastiske solskins vejr at tage de postitive briller frem, puds dem godt med noget universal rens og kig så på alle de flotte bidrag der er kommet ind til de 7 opgaver/udfordringer.

Prøv at lade være med at se fejl og komme med negative kommentarer på telefon, mail, forums og i kommentarfeltet.

Hele ideén er at vi skal have muligheden for at udvikle os, lære af hinanden og blive modigere og dygtigere - ikke tale dårligt om hinanden.

Nu har jeg tænkt over dette hele week-enden og dette var hvad jeg havde at sige om den sag - håber at alle fortsat har lyst til at være med og tonen kan blive frisket op til et ganske positivt niveau :-)

Iben

8 kommentarer:

Gitte Ottosen sagde ...

HØRT!!!Hvor er det bare rigtigt skrevet :-)

Unknown sagde ...

Ringe og maile til dig !!! Er vi ikke kun med i denne udfordring for at blive udfordret, udvikle og morre os ?? Der er jeg ihverfald.

Bitten sagde ...

De er hermed pudset :-) hvem kan dog også være negativ i det skønne vejr?

Jeg synes det er dejligt at du vil bruge så meget tid på opgaverne og det er dejligt med forskellige udfordringer - og nogle af dem er unægteligt virkelig udfordringer ;-)

Keep up the good spirit !

Henriette sagde ...

Helt enig Iben. Havde faktisk tænkt på det samme. Det er DIG der er hjernen bag dette storslåede projekt, det er DIG der enevældigt bestemmer om de stillede krav er opfyldt. Og hvis folk mener der er nogen der ikke skulle have været igennem nåleøjet, så kan de lade være med at stemme på det...

Nå, det blev vist lidt langt, men jeg vil bare sige tak for alt dit arbejde, og de fedeste udfordringer. Jeg vil straks gå ind og sende min stemme og så vil jeg glæde mig til den næste udfordring.

Knus
Henriette

Anonym sagde ...

utroligt at nogen folk vil gøre så meget for at ødelægge det ?? ringe til dig og maile med brok ?? helt ærligt. Du gør jo det her frivilligt.. jeg synes opgaverne har været rigtig gode og jeg synes det er en rigtig god måde og blive udfordret på!
Bare bliv ved Iben, du har ihvertfald min støtte :)

Else-DK sagde ...

GODT BRØLT LØVE(inde) !!

Jeg når desværre ikke med i ret mange af udfordringerne men jeg forsøger det bedste jeg kan. Og alle bliver gemt til engang tiden tillader mig at få scrappet igen.

KNUS og bliv du bare ved at hive ting ud af ærmet. GO'GIRL

Anonym sagde ...

I was chocked to read this post! I think you are doing a fantastic job with all these challenges Iben and I am so happy to be a part of it and to be challenged! Unfortunately I couldn't be a part of this last challenge because I just have too much going on in my life right now. I hope to be back for the next challenge though! :)

Thank you Iben for all the work you put in to this 1 year long challenge!! I think you are great!! :)

Charlotte sagde ...

Jeg vil bare sige til dig, Iben, at jeg synes du gør et godt stykke arbejde. Det er så sjovt at følge med herinde - også selv om jeg ikke når alle udfordringer, eller måske vælger nogen fra. Du gør dette helt frivilligt og jeg synes det er nogle spændende og udfordrende opgaver du sætter os til at lave! :-)

Keep up!! Du gør det godt!

Knus fra mig.