tirsdag, april 29, 2008

SQ Opgave 7 afgjort.

Egentlig så kunne jeg jo sige at alle der deltog i opgave 7 er vindere, for I har alle løst opgaven, som ikke var nem, på en kreativ og inspirerende måde - TAK for det ;-)

23 deltagere i SQ 2008 valgte at afgive deres stemme denne gang - og det var meget tæt løb lige fra starten, hvilket resulterede i at vi denne gang ikke har 1, men 3 vindere !!! Hver vil få 10 point for deltagelse + 10 ekstra points :-)

Og de super flotte vinder bidrag er lavet af:

*
'
*
'
*
'
*
'
*
'
*
'
*
'

Kirsten / Kimic har lavet "God tid"




*
'
*
'
*
'
*
'
*
'
*
'
*
'
*
'

Sally har lavet "Timer Indsigt Dagligdag"



*
'
*
'
*
'
*
'
*
'
*
'
*
'
*
'
*
'
*
'
*
'

Om dette var fodbold så ville ANJA have scoret hattrick med "Tid til det hele":



STORT tillykke til alle 3.

Opgave 8 vil blive postet senere idag.

15 kommentarer:

Pia sagde ...

Stort tillykke til Kirsten, Sally og Anja, det var nogle rigtig flotte og kreative bidrag

Else-DK sagde ...

Kæmpe tillykke til Sally, Anja og Kirsten. Flotte Flotte bidrag (og MIN vinder var i blandt).

Men jeg vil sige som Iben, alle burde være vindere - det er "dælan dyleme" super løsninger på denne syvende opgave.

Xtra tillykke til Anja(Bau/M&M) med de tre første pladser (ud af syv mulige).

Dorit sagde ...

Stort tillykke herfra, min stemme gik også til en af de heldige vindere, hi-hi !!

Netti sagde ...

Tillykke til de 3 vindere og ja alle burde være vindere:o)
Jeg sad med billederne men måtte opgive da jeg bare ikke havde fantasi til at løse den opgave *G*

Så et klap på skuldrene til alle der deltog - jeg bøjer mig i støvet :o)

Anonym sagde ...

Takker for stemmerne de damer!;-) og tillykke til mine medvindere!...Alle som deltog i denne opgave bidrog med flotte LO's..simpelthen skønne at se på og sikke en herlig kreativitet.
Sally

Anonym sagde ...

Ja jeg ønsker jer også et stort tillykke med opgaven.Den jeg stemte på var også imellem *SS*

Charlotte Ravn sagde ...

Stort tillykke til jer alle 3 og super flotte bidrag fra alle 17 deltagere. Jeg havde ikke rigtig mod på at få lavet dette bidrag, men nu kan jeg jo lifte nogle af alle jeres gode ideer :)

Kirsten sagde ...

1000 TAK til jer, der har stemt på mit bidrag. Jeg bare rigtig, rigtig glad for at være blandt vinderne, - det havde jeg slet ikke forventet, I er jo alle sammen nogen "hårde nysere" at være oppe imod :-) :-)
Jeg er lige stået op (kl. er 13.35), var i nattevagt i nat, så det er jo skønt at starte computeren op og se, at man er blandt vinderne :-)

Kirsten sagde ...

Nu hvor jeg har fået søvnen gnedet ud af øjnene, vil jeg da lige sige - STORT tillykke til mine medvindere, det er nogen vildt flotte bidrag I har lavet. Min vinder var blandt Jer 2 ;-)

Det er helt rigtigt, at alle burde være vindere, - den var lidt hård denne her... he-he...

Bitten sagde ...

"min" vinder var også iblandt - pst...Iben, kan man ikke få ekstrapoint for god smag? Hihi... Tillykke til alle 3 - flot gået

Bitten sagde ...

Hov, jeg kan forresten aldrig lige finde ud af om pointlisten er blevet opdateret. Kan du ikke sætte datoen for opdatering (eller opgave nummer) øverst på pointlisten hver gang, Iben? Så er det nemmere at se for os uopmærksomme :-)

Connie sagde ...

Tillykke alle 3. Super flotte bidrag fra jer alle.

Anja/M&M sagde ...

Jeg siger også tusind tak for stemmerne og TILLYKKE til Sally og Kirsten - super flotte bidrag!

Jeg håber, at der er rigtigt mange der tager næste udfordring op, så vi kan få glæde af hinandens kreativitet :o)

Charlotte sagde ...

Stort tillykke til de 3 vindere!! Super flotte og kreative bidrag. Jeg synes alle havde gjort det rigtigt godt denne gang! :-)

lam sagde ...

stort tillykjke til jer alle tre.