torsdag, maj 01, 2008

VIP LO'er

Det er da vist både år og dag siden jeg sidst har delt nogen nye LO'er med Jer her på bloggen - så her kommer lige 3 nye - alle med billeder fra CHA messen i februar.



Papir fra American Crafts, bling fra Prima og fotohjørner & kroner fra Heidi Swapps egen kollektion. Blomst købt hos Sofie i Ejsing :-)




Da jeg gik igang med at scrappe billedet med Celine Navarro (fransk fashionista og designer/underviser på fuldtid) så blev jeg meget inspireret at hendes egen meget farverige freestyle stil. Papiret er en blanding af Prima, American Crafts og Sassafras Lass. Maling, doodling, sværte. Og diverse ord/bogstaver/pynt fra DCWV, AC og den lækre blå sky tape fik jeg af Jo-Anne da jeg var i Holland.



At scrappe et billede med selve distressing mesteren er jo noget af en udfordring - og selvfølgelig måtte der grunge board på dette LO !! Nogen undrer sig måske over hvordan jeg har skrevet hans navn, men det er sådan han skriver det selv !
Papir er fra Graphic 45, rubons fra AC, Bånd fra Prima og HOOT udklippet fra Sassafras Lass papir. Grungeboard bogstaver og skelethoved er begge sprayet med glimmermist - det fungerer super godt på grungeboardet.... gav det 2 gange og tid til at tørre ind imellem..

Nyder et par timer alene hjemme - Elisabeth er til konfirmation hos hendes bedste veninde siden børnehaven og Henrik har de 2 andre med i Svanninge bakker.
- JUBIIIIII....

5 kommentarer:

Dorit sagde ...

Skæppeskønne VIP-LO'er, godt nok farvestrålende...
Det med T!m er da bare for lækkert. Fedt at ha' så'n et billede med ham ...

Pia sagde ...

Super flotte loer, ja der er pang farver men ser kanon ud og hvem der bare havde stået ved sit idol Tim Holtz

Kirsten Gro sagde ...

Det MÅ simpelthen være et godt manipuleret foto af Tim og dig :-)
SUK -SUK -SUK

Kornum sagde ...

Så flotte loer alle 3 med skønne faver:)

Charlotte sagde ...

Det er godt nok nogle lækre VIP layouts du har fået lavet. Og hvor må det være stort at rejse derover og møde "de store" inden for denne skønne hobby!
Jeg kan rigtigt god li' at du har scrappet layoutsene lidt i "de kendtes" egen stil! Fedt!!