tirsdag, april 29, 2008

Opgave 8

Så er det atter tid til at lægge hovederne i blød :-)

Til opgave 8 er der følgende 3 regler som du skal scrappe et LO ud fra:

1) Brug 1 yndlingsbillede.

2) Scrap udelukkende i din yndlingsfarve (dvs. 1 farve på hele LOet - Er din yndlingsfarve f.eks. lilla så skal du udelukkende bruge forskellige nuancer af lilla på dit LO - både mønster papir, karton, pynt er tilladt - alt i yndlingsfarven )

3) Brug et yndlings citat som en del af teksten.

Link til citat side: http://www.aerenlund.dk/quotes/ ( om nogen skulle mangle noget inspiration !! )

Challenge # 8

3 Rules to be used on your LO:

1) Use a favorite picture.

2) Use only your favorite color on the LO ( if your favorite color is purple - you can use different shades of purple - both patterned papers, cardstock, embellishments - all in your favorite color)

3) Use a favorite Quote as a part of your text.

Send dit bidrag som link til iben.lykke@fasttvnet.dk senest fredag 9 maj kl. 23.59.

Send your LO with a link to iben.lykke@fasttvnet.dk no later than friday may 9th at 23.59.

God scrappelyst - Happy scrapping.

18 kommentarer:

Else-DK sagde ...

Det lyder som en sjov og spændende opgave - håber virkelig jeg kan nå med denne gang for jeg mangler snart nogle point ...

Bitten sagde ...

Uhh, yndlingcitat - er det noget alle har ?!?!??!? (for jeg har vist ikke) ;-)

Kirsten Gro sagde ...

Åhh det bliver hundesvært at finde et billede som jeg er specielt glad for. Nå men det må være det tidspunkt hvor jeg laver opgaven, som bestemmer hvilket foto det bliver. Rigtig sjov udfordring.

Anonym sagde ...

Jeg er også ??? med et yndlings citat.. hvad kunne det være??

Kornum sagde ...

Hej Iben
Har vi fået de sidste point?
kan ikke se jeg har fået mine sidste 10

MULTISCRAP sagde ...

Jeg vil tage Bittens gode forslag op og skrive over deltager listen hvornår den sidst er opdateret !!

Anonym sagde ...

Ja det bliver en spændende opgave.Jeg kan nok ikke få billedet til at passe min ynglingsfarve, men det står der vidst heller ikke at det skal......

Anonym sagde ...

må der være et strejf af andre farver i mønsterpapiret? Fx lysebrun streg eller lign? Det er da svært at finde mønsterpapir der udelukkende er i 1 farve :)

MULTISCRAP sagde ...

Der må IKKE være andre farver i mønster papiret eller i andet der sættes på LO'et. Det er derfor jeg skrev 1 farve....

Kan man ikke finde noget mønster papir eller pynt i sin yndlingsfarve, tja, så må man endten være kreativ og lave noget selv eller ud og shoppe :-)

Iben

Charlotte sagde ...

Billedet kommer jo til at være i flere farver, er det ok? Ellers kan jeg altid printe ud i sort/hvid.

Anonym sagde ...

Syntes ikke at der blev kommenteret noget med yndlings citat...??

lam sagde ...

har lige et spørgsmål

hvis min ynglingsfarve nu var lilla (he he det bliver den aldrig) skal sværten jeg bruger rundt i kanterne på mit papir så også være lilla eller må jeg bruge min fortukkende brun?

i øvrigt en rigtig fed opgave

Anonym sagde ...

hvis man nu vælger lilla, må det papir man bruger godt indeholde andre farver end lilla fx hvid ? eller KUN lilla. (sorry skal bare lige have penslet det helt ud)

MULTISCRAP sagde ...

Hmmm, Jeres billede kan være farve eller sort/hvid - begge dele er helt ok.

Alt andet skal KUN VÆRE 1 FARVE...

Og så skulle det vist ikke være nødvendigt at spørge mere ind til det :-)

Iben

P.s Et godt råd fra min Mormor - Biotex er godt at lægge i blød i....

Dorit sagde ...

Tror den her opgave er lavet til mig, for her kan jeg rigtig boltre mig i min yndlingsfarve, hi-hi

Anonym sagde ...

Dagens dumme spørgsmål: Nu har jeg været alle gemmerne igennem og fundt en masse i yndlingsfarven - Sjov ide iøvrigt!

Men, må vi gerne bruge sandpapir på vores papir, så man kan se den hvide kerne? På bølgepap, selvom det er i den bestemte farve, hvis man river i det kommer der en hvis kant. Er det tilladt?

MULTISCRAP sagde ...

KUN 1 FARVE SOLVEJ :-)

Farv evt. kanter m. stempelfarve i matchende farve....

Iben

Anonym sagde ...

Okay :-)