torsdag, april 29, 2010

Og vi siger velkommen......

til vores 3. Designer

Jeanny Pedersen:




Og lidt om Jeanny:

Jeg er 35. Bor sammen med min kæreste og min vidunderlig datter på 9.
Er førtidspensionist og bor i Odense.
Mine interesser spænder lige fra bøger,gode film,min dejlige datter til mennesker,verden,politik og personlig udvikling
Har scrappet siden den første convention i Gislev og min stil ændrer sig hele tiden.
Jeg er meget glad for blomster og så standser jeg gerne pynt ud på min big shot og cricut.
Den ene dag laver jeg et LO i vintagestil og næste i freestyle.Mest af alt må jeg sige at jeg ikke ligger mig fast på en stil,men scrapper efter foto og humør.
Min måde at scrappe på er,en process som kommer inde fra.Jeg vælger foto og papir,men så ikke mere.Resten af Lo'et kommer hen af vejen som det nu udvikler sig.
I fremtiden kommer jeg til at lave noget anderledes scrap ind i mellem.LO's hvor tekst er i centrum og sikkert uden fotos.

Vi er også Super glade for at byde Jeanny velkommen til Design teamet og glæder os til at se mange af hendes flotte kreationer på bloggen og i butikken.

I morgen mødes hele Design teamet og varmer op til International Scrapbook Day 2010
- uh det bliver skønt :-)

Fra kl. 0.01 d. 1/5 til 23.59 d. 2/5 vil der blive fratrukket 25 % på alle ikke allerede nedsatte varer - både i butikken og webshoppen. Undtaget er også kurser og fragt. Skriv NSD 2010 i besked feltet hvis du bestiller via webshoppen og vi fratrækker rabatten manuelt.
Da vi har erfaring for at der disse dage hurtigt kan forekomme udsolgte varer kan det anbefales evt. at skrive et alternativ i besked feltet .....

Sov godt.

Ingen kommentarer: