onsdag, april 28, 2010

Tromme hvirvel tak............

Så er det tiden at løfte sløret for en FANTASTISK nyhed hos Multiscrap.

For det første har vi støvet bloggen af igen og har intentioner om at give den nyt liv og indhold over de næste måneder.

Vi er også kommet på Facebook - gruppen hedder selvfølgelig Multiscrap og her postes der ofte :-)

Nå, men det var den NYHED - Multiscrap har fået sit helt eget - helt vidunderlige

DESIGNTEAM:

Gitte Hansen



Og lidt om Gitte:

Jeg er 35 år og gift med John. Jeg har altid være kreativ og da jeg blev gjort opmærksom på scrapbooking faldt brikkerne på plads og kan ikke forestille mig en tilværelse uden papir og pynt. Jeg scrapper næsten hver dag og det er mest æsker og kort.
Min stil er oftes vintage og bruger gerne bløde farver.
Mine favoritter scrap-ting er: tags, borderpunch, bånd, blomster og glitter.

Annette Madsen:



Og lidt om Annette:

Er fra den dejlige årgang 1973. Gift med Niels. Mor til Victor (2003) og Karia (2004). Jeg kommer fra en meget kreativ familie og har været kreativ på mange forskellige måder hele mit liv. Er udlært grafiker, som jeg også bruger til min scrapbooking. Scrapbooking kom for alvor ind i mit liv efter en messe i Roskilde, maj 2001. Jeg har ikke nogen speciel stil, men elsker at udforske nye muligheder. Har dog nogle materialer som jeg bare elsker: Thickers, blomster, sværter, halvperler, bling bling swirls og selvfølgelig bølgepap.

En 3. designer er på vej.....

Jeg er super lykkelig for at disse dejlige og 1000 % kompetente og inspirerende piger har sagt JA til at være med i vores Designteam.

Fortsættelse følger imorgen.....

3 kommentarer:

Betina Olesen sagde ...

Tillyke tillykke, både med designteam og blog...... det bliver da spændende at der kommer liv på bloggen og spændende at følge designteamet og se hvad de finder på.... Hmmm hvem mon den tredie er... ;-)

Hygge til jer alle...

Dorit sagde ...

Øøøj, det er næsten ligesom når der skal udpeges nye ministre: hvem bliver ringet op !!
Nå, men tillykke til designteamet og godt der kommer lidt liv her på bloggen !

Karina Beck sagde ...

Tillykke til jer. Jeg glæder mig til at se jeres kreationer.