fredag, august 27, 2010

Doily mania - dag 1

Efter ivrigt at have fulgt Christine Middlecamps blog: og set hendes utroligt smukke doilys + set hvordan det bare spredte sig som en steppebrand hele verden over - ja, så tænkte jeg at det måtte jeg da også prøve....

uha uha, så har man nok lige fået sig en ny dille.

I løbet af de næste 2 uger vil jeg og de 3 super piger fra Multiscraps design team prøve at give vores bud på hvordan en doily kan se ud og ikke mindst - hvad kan man bruge den til....

Her er et par bud på "store" Doilys monteret på 4x4" mønster papir.





Bemærk at der er kommet mulighed for nemt at klikke hvad du syntes om indlægget i linien herunder. Dette kan hjælpe os til at se hvad I finder spændende og interessant. En kommentar er også altid dejlig - og får du lyst til selv at lave en Doily, så skriv en kommentar med link til dit blogindlæg om/med Doilys.

Blandt alle kommentarer i de næste 2 uger - trækker vi lod om en lækker Doily materiale pakke :-)Jo flere gange du kommenterer, jo større chance for at vinde...

Iben

12 kommentarer:

Mette Hvistendal sagde ...

super lækkere doilys, bliver vist nødt til snart at få afprøvet det selv. glæder mig til at se hvad i ellers kommer op med

Thanni sagde ...

Hvor er de rigtig fine! :)..og ja jeg skal vist også med på den bølge...:)
Glæder mig til at se de næste doilies :)

Betina Olesen sagde ...

ja, jeg har også ladet op til de doilies længe nu... det kunne være at springet skulle tages nu, og så være med...

Susanne Meltesen sagde ...

Ja - jeg har også luret noget på dem, men har endnu ikke set lyset mht. hvad jeg skal bruge dem til. Håber at finde nogle ideer her hos Jer.

Så indtil da ligger den lige stille - selv om de er vildt flotte... ;o)

Karina Beck sagde ...

Hvor er de flotte.
Jeg har endnu ikke prøvet dem selv, men kunne godt tænke mig det og vil også prøve at bruge dem til både kort og layout.

HenrietteH sagde ...

Jeg har bare sådan lyst til at prøve det ... men skal lige lære lidt fif her ...

Jette / ma11edina sagde ...

Super lækre doilys, de er virkelig flotte!! Skal altså snart prøve dem *S*

calmlund sagde ...

Skal prøve at lave nogle.

Anonym sagde ...

Super lækre. Overvejer indtil videre:)

Brit sagde ...

Lækre doilys... og fantastisk måde at få brugt nogle af alle sine rester....

Mio sagde ...

De er rigtig flotte : ) åh overvejer virkelig om det er noget jeg skal kaste mig ud i hvis bare jeg havde mere tid tænke tænke .... *GG*

Jeannette Lauridsen sagde ...

Har lige tjekket hendes blog. Sikke nogle smukke ting hun laver. Super flotte alle sammen.