fredag, august 27, 2010

Doily mania - dag 2

Så er der 3 "store" Doily's igen - alle monteret på 4x4" mønsterpapir - klar til f.eks. at blive brugt på forsiden af et kort, en æske mm.

De forskellige lag er monteret med enten alm. dobbeltklæbende tape, skumpuder eller dodz.

Jeg elsker at jeg virkelig kan lege med alle mine rester af papir, stickers, chipboard, bling mm. Og jeg får brugt alle mine punches og skabeloner på en ny og frisk måde. Flere af pigerne i tirsdags klubben har en lækker maskin park derhjemme og har været så søde at donere hvide "runddaser" i flere str. og designs til min nye Doily dille :-)









Igen er det vist tydeligt at se at jeg har en svaghed for glitter & bling...

Husk at en kommentar idag eller en af de andre 14 Doily Mania dage giver "1 lod" i trækningen om en lækker Doily materiale pakke :-)

God week-end hilsen

Iben

14 kommentarer:

Betina Olesen sagde ...

Doilie mania alligevel... LOL... ja, de er jo lige så super skønne som den fra igår, og fristelsen for at gå igang er da ikke belevt mindre...

Jette / ma11edina sagde ...

Hvor er de fine, lækre sarte farver med et touch af glitter :))
Har min doily-debut tilgode, men det her frister dag godt nok :))

Jeannette Lauridsen sagde ...

De ser søde ud. Hvad bruger man dem til så?Hænger man dem bare op?

Mia sagde ...

Waue hvor er de fine...måske man skulle lave en omgang mere??

Mette Hvistendal sagde ...

super flotte. det er lige før man bliver fristet til at blive hjemme ved scrapbordet idag.. glæder mig til at se hvad der ellers kommer af doilys fra din hånd af

calmlund sagde ...

Ja, hvis man nu læste om doily det rigtige sted - kunne det være man forstod det :-)
Men skal da klart prøve at laves.

Karina Beck sagde ...

Oj, hvor er de fine.!

Maria sagde ...

De er bare rigtig fine. Det kommer til at se super godt ud, når de alle bliver sat sammen!

God weekend :-)

Cowgirl sagde ...

De er skønne Iben og nu sidder jeg så her og dvæler om disse doilys skal have en bestem størrelse ell. man bare kan lave dem som det nu passer en selv ????

Brit sagde ...

Mand hvor kan man få meget inspiration af dine super fine doilys....

Mio sagde ...

Hvor er de bare flotte : ) jeg er ikke begyndt på Doilie dillen endnu, min ihhh hvor det frister *GG*

piboma sagde ...

ja de bliver jo ikke mindre gode efterhånden som du får dem lavet. de er bare rigtig flotte - må se at tage mig sammen og få lave nogle flere

Linda sagde ...

Uha det frister godt nok Iben og gå i gang med de Doilies. De er rigtig flotte dem du har lavet. Blig og glitter der er da det bedste :0)

Linn sagde ...

Jeg har fortsatt ikke prøvd meg på min første, men det kommer nok :)
syns de er super lekre!